Deel uw creatieve projecten met ons

Bernina

Mijn naaimachine is de Bernina 1000 special. Deze machine is een familie erfstuk dat ik heb gekregen van mijn moeder. […]

My first Bernina

Dit zijn mijn eerste Berninas. Als kind zat ik uren te kijken hoe mijn moeder op haar Bernina 600 kleren […]

Rots in de branding

Dit kussen van oude jeans titel ‘Rots in de branding’.Rand is van printstof met rotsen,gemaakt met rimpel voet. De ruiten […]

CCMP Blok 4

Blok 4 klaar !!! Heel leuk alweer om te maken !! Ik hou er niet zo van om zomaar klakkeloos […]

CCMP BLOK 3

En zo is ook Blok 3 weer klaar !!! Ging vrij vlot, deze keer. Door bijzondere stoffen te gebruiken, glitterstof, […]

Maand 3

Weer heerlijk gewerkt aan de opdracht van maand 3. Deze keer weinig verschillende lapjes gebruikt en 2 kleuren garen, goud […]

Hoes voor de naaimachine

Naar aanleiding van Sylvia’s Crazy Color Mystery Quilt leek het mij een leuk idee om met deze siersteken ook een […]

CCMP 2018 Blok 2

En alweer blok 2 klaar !!! Door speciale stoffen te gebruiken, maak ik veel minder siersteken. Om met metallicgaren te […]

Crazy Crystals Mystery Quilt

Het was even ploeteren. maar uiteindelijk is de blok af. Veel metalic garen gebruikt. Toch veel draadbreuk gehad, veel oefenlapjes […]

CCMQ blok 1

Toen ik de uitvoerige uitleg over Blok 1 gelezen had, dacht ik : dit gaat vlot gaan…. Ja, hallo !!! […]

CCMQ blok 1

Toen ik de uitvoerige uitleg over Blok 1 gelezen had, dacht ik : dit gaat vlot gaan…. Ja, hallo !!! […]

De laatste loodjes

De laatste loodjes waren het zwaarst. Ondanks alles met veel plezier aan gewerkt.

Color-Joos

Heb er mijn eigen geverfde stofjes voor gebruikt. en er met veel plezier aan gewerkt. Het was een mooie uitdaging. […]

blok 11

woorden van het leesplankje verwerkt en verschillende knoopsgaten