Deel uw creatieve projecten met ons

Tasje

Resten stof ook gebruiken is heel duurzaam maar ook superleuk. Met dit project heb je gelijk de kans om eens […]

Korte broeken

Ik was op zoek naar een goed patroon voor mijn figuur en kwam via instagram op de etsypagina van sewingmachina […]

boxershort

nou, zuinigheid creeert vlijt, dat ik kan zeggen. Omdat manlief niets meer goed vindt passen, en niet naar de winkel […]

Knuffel In-the-hoop

Een persoonlijk kraamkado. En een hele schattige! Een in-the-hoop project met een bij Sternenstickerei gekocht patroon (via Etsy). Natuurlijk kun […]

Anne Frank

Ik heb een artquilt van Anne Frank met denim gemaakt. Alle jeanssnippers zijn gerecycled. Met mijn BERNINA Q 16 zijn […]

Kleurrijk pak

Ik maakte uit de Burda 11-2018 patroon 110. Super leuk patroon met de plooien voor en niet moeilijk om te […]

Toilettas

Dit project lag al even te wachten, de stoffen waren gekocht en nu ik even tijd had was het snel […]

Paaseitjes rapen

Uit een jeans die te klein geworden was, haalde ik de beste stukjes. Ik borduurde er dit lieve konijntje op […]

Boho blouse

Het kan heel simpel zijn. Maak van een oud herenoverhemd en een kleedje van de spaanse rommelmarkt, design zelf borduurpatroon […]

Carnaval in Kruikenstad

Heerlijk Carnaval Hoera ik heb een Bernina , zo fijn om een colbertje ff op te pimpen. Tilburg kleurt groen/ […]

Jeans

3x achtereen heb ik een patty doo jeans genaaid, in 3 verschillende soorten stoffen. Stretchstof/stretchjeans/grove ribcord lichte stretch. De Pasvorm […]

Paulette blouse

Ik maakte de Paulette blouse uit de Fibre Mood nummer 13. Het is een patroon met veel details, maar ik […]

handtas

Mijn eerste handtas gemaakt voor de #bagsbyBERNINA. Eindelijk de stap gewaagd om eens een handtas te naaien. Weer veel geleerd […]

Vegan Bag

Wow, wat is tie leuk geworden al zeg ik het zelf… De vegan bag mogen naaien, echt feest ! Ik […]

Vegan tas

Een super leuke vegan tas. Ik heb er een extra zakje in verwerkt om mijn GSM handig in weg te […]

Vegan tas Bernina

Vegan tas Bernina #bagsbyBERNINA actie. Deze super mooie en gave tas is echt goed te maken voor iedere naaister. Een […]

Vegan bag

Een kadootje van Bernina bij de koop van een 4 serie machine en je krijgt er voor het gemak een […]

Vegan bag

Vandaag vertrok ik naailes geven met deze prachtige BERNINA Vegan bag! Wist je dat je bij de aankoop van een […]