Deel uw creatieve projecten met ons

mijn bernina

Ik kocht mijn eerste Bernina 910 in 1980 bij de geboorte van mijn eerste zoon. Het eerste project was een […]

mijn eerste Bernina

Mijn eerste Bernina 807 kreeg ik van mijn man. Hij was juist in onze garage gestart met een klein drukpersje […]

Mijn eerste Bernina

Na jarenlang een ander merk naaimachine te hebben gebruikt ben ik begin 2018 overgestapt op een prachtige Bernina 770QE. De […]

The one and only!

Omstreeks 1983 kocht ik mijn eerste Bernina, en gelijk ook mijn laatste, want we zijn elkaar nog steeds trouw! Wat […]

mijn eerste Bernina

Hallo , mijn Bernina 930 heb ik van toen ik een winkel heb geopend in Antwerpen in de jaren ’80. […]

Onze #FirstBernina :-)

Wij houden allemaal van Bernina! Na vele naaiprojecten op verschillende machines kocht ik in 2016, een paar weken nadat ons […]

Dubbeltransportvoet

Mijn Bonus Bernina

Vorig jaar was ik dertig jaar in dienst bij mijn werkgever en voor dat heugelijke feit kreeg ik een mooie […]

Bernina

30 jaar geleden mij Bernina 1030 gekocht. Heel veel mee genaaid. Pas laten repareren. Een oudje zei de reparateur. Nou […]

Mijn eerst bernina

Mijn eerste bernina was een lock machine de 700. Wat geweldig hoe snel ik als puber weer een nieuwe broek […]

Mijn eerste Bernina

Ik heb van mijn ouders ongeveer 24 jaar geleden de Bernina 1020 naaimachine gekregen. Mijn moeder had een hele zware […]

#myfirstBERNINA

Mijn eerste poppekleertjes(=lapjes stof aaneen genaaid..) op de trapnaaimachine van mijn moeder. Ik was toen 10j en mocht niet aan […]

First Bernina

Bijna 40 jaar geleden een Bernina 1020 gekocht (ter vervanging van mijn Husqvarna) om de kinderkleding te naaien. Wat een […]

mijn eerste compiuter Bernina

van mijn eerste zelfverdiende geld gekocht een compiutergestuurde Bernina 1130 en geloof het of niet mijn verjaardag is 13 juni […]

Mijn eerste Bernina

Mijn eerste Bernina is sinds enkele jaartjes een beste vriendin geworden! Toen ik onwetend bij een Bernina dealer binnenstapte werd […]

bernina 117

Mijn eerste Bernina is gekocht op een rommelmarkt omdat we antieke naaimachines sparen. Hierna kwam de Bernina 121, 125 en […]

#myfirstbernina

De oeroude sterke bernina van mijn bobonne werkt nog steeds… In haar archief vonden we heel wat leuke patroontjes… ze […]

Mijn eerste Bernina

Na een half jaar huwelijk hebben we op 9 maart 1983 toch maar een eigen naaimachine gekocht. Telkens naar mijn […]

Mijn gouden werkpaardje

Op 12 jarige leeftijd ,55 jaar geleden kreeg ik van mijn moeder een Bernina 730! Niets kennende van een naaimachine […]

Les miennes

Une première, la 830 il y a de très longues années. Elle est maintenant celle de ma petite-fille et est […]