Deel uw creatieve projecten met ons

Kleding kado

Een mooie set kleren voor een jarig meisje. Heerlijk om te maken, kinderkleding. En nog leuker om ze persoonlijk te […]

Hoop’N’Buddyz

Op de valreep van het jaar van borduren wil ik heel graag nog een project met jullie delen. Al enige […]

16+ Mapje

Voor het jaarthema Kakelbont van Weefnetwerk had ik een 16-schachten patroon gemaakt. Mijn Megado ingeregen met 36/2 glanskatoen in allerlei […]

Bestekhoes en morphing

Cadeautjes maken combineren met het ontdekken van de mogelijkheden van de 790Pro. Mijn ouders gaan vaak fietsen en altijd gaan […]

Delftsblauwe blouse

Stof meegenomen van vakantie (uit Montenegro) en omdat ik het een ‘hollandse vibe’ vond hebben, heb ik het versierd met […]

Delftsblauwe blouse

Stof meegenomen van vakantie (uit Montenegro) en omdat ik het een ‘hollandse vibe’ vond hebben, heb ik het versierd met […]

Duurzaam kadootje

Oude trui gebruiken om een kindertruitje te maken. Leuk borduursel erop of een tekst/naam en snel klaar. Deze kleine truitjes […]

Tasje

Resten stof ook gebruiken is heel duurzaam maar ook superleuk. Met dit project heb je gelijk de kans om eens […]

Korte broeken

Ik was op zoek naar een goed patroon voor mijn figuur en kwam via instagram op de etsypagina van sewingmachina […]

boxershort

nou, zuinigheid creeert vlijt, dat ik kan zeggen. Omdat manlief niets meer goed vindt passen, en niet naar de winkel […]

Knuffel In-the-hoop

Een persoonlijk kraamkado. En een hele schattige! Een in-the-hoop project met een bij Sternenstickerei gekocht patroon (via Etsy). Natuurlijk kun […]

Anne Frank

Ik heb een artquilt van Anne Frank met denim gemaakt. Alle jeanssnippers zijn gerecycled. Met mijn BERNINA Q 16 zijn […]

Kleurrijk pak

Ik maakte uit de Burda 11-2018 patroon 110. Super leuk patroon met de plooien voor en niet moeilijk om te […]

Toilettas

Dit project lag al even te wachten, de stoffen waren gekocht en nu ik even tijd had was het snel […]

Paaseitjes rapen

Uit een jeans die te klein geworden was, haalde ik de beste stukjes. Ik borduurde er dit lieve konijntje op […]