Kleding kado
Een mooie set kleren voor een jarig meisje. Heerlijk om te maken, kinderkleding. En nog leuker om ze persoonlijk te […]
Een mooie set kleren voor een jarig meisje. Heerlijk om te maken, kinderkleding. En nog leuker om ze persoonlijk te […]
Op de valreep van het jaar van borduren wil ik heel graag nog een project met jullie delen. Al enige […]
Voor het jaarthema Kakelbont van Weefnetwerk had ik een 16-schachten patroon gemaakt. Mijn Megado ingeregen met 36/2 glanskatoen in allerlei […]
Cadeautjes maken combineren met het ontdekken van de mogelijkheden van de 790Pro. Mijn ouders gaan vaak fietsen en altijd gaan […]
Met dit gratis patroon kan je lekker creatief te werk gaan om jouw persoonlijke knuffelbare kerstboom te maken. Dit patroon […]
Borduurmotieven welke net te groot of te klein zijn voor het je project? In de nieuwe 790pro zitten quiltbestanden (BQM) […]
Ik heb een artquilt op spieraam gemaakt van het meisje met de parel. Het originele schilderij is van Johannes Vermeer. […]
Stof meegenomen van vakantie (uit Montenegro) en omdat ik het een ‘hollandse vibe’ vond hebben, heb ik het versierd met […]
Stof meegenomen van vakantie (uit Montenegro) en omdat ik het een ‘hollandse vibe’ vond hebben, heb ik het versierd met […]
Oude trui gebruiken om een kindertruitje te maken. Leuk borduursel erop of een tekst/naam en snel klaar. Deze kleine truitjes […]
Voor het eerst zakken gemaakt met siergaren. Patroon aangepast, en naar een A-lijn.
Knoopsgaten op lastige plaatsen maken is niet altijd een succesverhaal. Deze keer wilde ik het eens anders proberen: met behulp […]
Soms wil je basic: In de badkamer heb ik altijd een toegewijde handen-afdroog-handdoek aan het kastje hangen. Deze handdoeken waren […]
De locatie van een zomers trouwfeest aankleden met Turnhouts kant. Die kant nog een extra touch geven met spreuken op […]
Het is wereldborduurdag vandaag. Zoals jullie weten houd ik van borduren. En ik heb het gecombineerd met een uitprobeersel, nl […]
Een logo ontworpen met de ‘V9’ in het kampthema. Uit geborduurd op de T-shirts voor de leiding en dan nog […]
Resten stof ook gebruiken is heel duurzaam maar ook superleuk. Met dit project heb je gelijk de kans om eens […]
Ik was op zoek naar een goed patroon voor mijn figuur en kwam via instagram op de etsypagina van sewingmachina […]
nou, zuinigheid creeert vlijt, dat ik kan zeggen. Omdat manlief niets meer goed vindt passen, en niet naar de winkel […]
Retro jurk 50′. Getailleerde jurk met coupenaden en pofmouwen.
Van restjes deze toilettas gemaakt.
Een persoonlijk kraamkado. En een hele schattige! Een in-the-hoop project met een bij Sternenstickerei gekocht patroon (via Etsy). Natuurlijk kun […]
Ik heb een artquilt van Anne Frank met denim gemaakt. Alle jeanssnippers zijn gerecycled. Met mijn BERNINA Q 16 zijn […]
Siersteken maken met een drielingnaald lijkt een beetje op borduren. Ik was wat steken aan het uitproberen met de drielingnaald […]
De lentezon laat zich tussendoor al zien, dus de hoogste tijd om de kasten van de kinderen te vullen met […]
Ik maakte uit de Burda 11-2018 patroon 110. Super leuk patroon met de plooien voor en niet moeilijk om te […]
Dit project lag al even te wachten, de stoffen waren gekocht en nu ik even tijd had was het snel […]
Uit een jeans die te klein geworden was, haalde ik de beste stukjes. Ik borduurde er dit lieve konijntje op […]