Deel uw creatieve projecten met ons

Crazy quilt Blok 2

Vandaag maar al mijn creaties aan het lanceren. Dit is blok nummer 2 en mijn eerste kunstwerkje met vrij quilten […]

Crazy Quilt 2017

Dit is blok 1 van de crazy quilt het gaat spannend worden want dit is mijn eerste quilt dus een […]

Blok 3

Blok 3 klaar…. weer van restjes oude spijkerbroeken… Ik zag erg tegen de bloem op maar ik ben tevreden met […]

Blok 3

Zo !!! Spelen met siersteken, ook als die in ‘n boogje moeten staan, is kinderspel !!! Free Motion…. not my […]

Blok 2

Blok 2 is af…Het free motion quilten is (nog?) niet echt mijn ding…valt nog tegen.. maar…voor nu vind ik het […]

Blok 2

Blok 2 !!! Free Motion is duidelijk nog niet “my cup of coffee” ??? Dus heb ik dat maar in […]

CCMQ Blok 2

Het februari blok van de CCMQ. Het vrij machinaal quilten is nog best lastig (meer oefenen) Maar ook deze blok […]

Blok 2

Blok 2 was wederom erg leuk om te maken. Ik ben blij dat ik een cursus “free motion” heb mogen […]

Mijn eerste blok.

Joepie, mijn blok is ook klaar. Hier en daar een foutje, maar dat mag de pret niet drukken. Gemaakt op […]

Mijn eerste blok

Mijn eerste blok is af! Gemaakt van oude spijkerbroeken. HEEL erg leuk om te doen: ik kijk al uit naar […]

Crazy Colors Quilt

Alle jaren wou ik quilten…. Ooit les gevolgd, maar daar MOEST alles met de hand genaaid worden ??? Dus was […]

Mechs kleedje

Lekker een paar uurtjes bezig geweest met lapjes die ik nu kan opmaken!

Maand 1 2017

Mijn eerste blok is voorlopig klaar. Ik heb gekozen voor paarse en aquatinten. Heerlijk om alle steken en mogelijkheden van […]

Blok 1

Crazy Colors Mistery. Een kleurrijk en steek-elige uitdaging.

Ccmq 2017

Heb me door alle kleurtjes laten verleiden om eens gek te doen en een quilt te proberen.

Top 7 Knip januari 2017

Om niks van rekbaarheid van stof te verliezen, heb ik alleen schoudernaden met naaimachine gestikt. Zij- en mouwnaden met L460 […]

Een sjervet…

Een sjervet? Ik denk dat het zo heet: een sjaal die dienst doet als servet. Hij is bedoeld voor ouderen, […]

Labyrinth

Dit kleine tafellakentje hadden we net nodig omdat mijn huisgenoten wel eens iets drinken zonder de voorhanden onderzetters te gebruiken. […]