Deel uw creatieve projecten met ons

OneTwoTreeQal

Mijn eerste quilt volledig afgewerkt. eerste keer gewerkt met rulers, veel plezier gehad en voor herhaling vatbaar. #OneTwoTreeQal @Sugaridoo

Onetwotree done

Klaar met de bomenquilt, wat was dit een leuke ervaring. En zoveel geleerd wat je met linealen kan doen. Paperpiecing […]

One-Two-Tree, boom 16

Ja, toch een beetje afscheid want wat heeft het project veel genot verschaft. Dus extra langzaam rustig zitten werken. Omdat […]

One-Two-Tree, boom 14

De meest intens gekwilte boom zover. Het vrije-hand stikken van de ruit-lijnen beviel me niks. Toch met een lineaal geprobeerd. […]

Paniek en gummen

Zo zonder rulervoetje – en eerlijk erbij gezegd – als je niet goed kijkt en leest en denkt “ik weet […]

Bomen 9 en 10

Die vier boompjes gingen lekker. 9b met de groter wordende rechthoek vanuit een hoek werd m’n favoriet.

Bomen 7 en 8

Ja, dus zonder ruler en rulervoetje: voor de golvende beweging voor boom 7 op de maisgele achtergrond veiligheidshalve Tear Away […]

Nog 3 bomen

Weer veel plezier gehad met doorkwilten van nog drie bomen en weer bij met huiswerk. En geprobeerd om de voorgestelde […]

Het doorkwilten begint

Drie bomen gedaan en dat is goed bevallen. Helaas werkt het geleende voetje #9 niet met de Westalee Design Template […]

Welke kleur garen?

Alvast eens kijken welke garens er zijn en wat het gaat worden. Ook een set rulers en een voetje geleend […]

Boventransportvoet

Even weggeweest en nu inhalen. Wel erg zeg, heb je al jaren de naaivoetzool voor naaien in de naadgroef … […]

Handtas

Afgelopen weekend een figuur en kleurenanalyse gehad en 1 van dingen die ik al wel wist maar niet altijd doorvoer……denk […]

#onetwoTREEQAL

Yes, hij is af. Veel geleerd van alle foto’s van iedereen. En ook bijna alle fouten gemaakt. Maar vooral veel […]

Quilt

Leuk project. Zin in de volgende opdracht.

One Two Tree & Me

Met veel plezier heb ik de top en de scrappy back gemaakt. Irene bedankt voor het leuke patroon! Ik kijk […]

Flared legging

Deze flared legging van de Knipmode zit als gegoten. De legging heeft een hoge taille en dat vind ik echt […]

Babynest

Met dank aan Ell Mini voor het leuke idee heb ik ook een babynest genaaid voor de nieuwste aanwinst in […]

Babykleding

Een baby geboren in de familie. Mij. Ouder worden overgrootouders, Mijn zus wordt voor t eersr oma en ik trotse […]