Deel uw creatieve projecten met ons

Supersnel kado

Wil je een supersnel cadeau maken? En heb je nog een oud overhemd liggen? Dan maak je supersnel een leuke […]

Maand 11

Maand 11 Van alles wat. De restjes verwerkt. Eigenlijk heel anders geworden dan ik in mijn hoofd had. Niet erg, […]

Nieuwe winterjas

Ik ben klaar voor de herfst/ winter! Voor deze jas gebruikte ik een patroon van Waffle patterns, de pepernoot coat. […]

Een vaas

Ik vind het altijd leuk om te experimenteren met verschillende technieken In dit geval heb ik een ander spoelhuls gebruikt […]

Direct het beste gekocht: Bernette 334D

bescherming voor Bernette 334D

Het heeft me altijd gestoord. Die ongelukkige plastic zak die Bernina bij de Bernette lockmachine leverde. Ik heb die gebruikt, […]

zomer – setje

rokje in toverstof en een appliqatie met scanncut gemaakt op ‘t shirtje, toverstof kleurt in zonlicht

Mijn grote liefde …

Er was eens een meisje dat reeds voor de geboorte vertrouwd was met de “zoem-geluiden” van de Bernina naaimachines. Mama […]

#myfirstbernina

In 2011 startte ik voor het eerst met naailes. De machines daar waren allemaal van Bernina dus ik begon meteen […]

Mijn first Bernina

O wat was ik blij toen mijn Bernina Special Edition als mijn beste vriendin bij mij in huis kwam.Inmiddels al […]

Mijn eerste Bernina

Mijn eerste Bernina Aurora 440 quilters edidition, hen ik 8 jaar gelden gekocht op de stoffenmarkt in apeldoorn bij Cobby.Daarna […]

#myfirstBERNINA

Hoi hoi, hierbij mijn foto. Een oudje… Ik schat dat ik hier 7 jaar oud ben. Dit is bij oma, […]