Deel uw creatieve projecten met ons

Babykleding

Een baby geboren in de familie. Mij. Ouder worden overgrootouders, Mijn zus wordt voor t eersr oma en ik trotse […]

#berninaavdm

Graag toon ik mijn gepersonaliseerde Bernina Accessoire Box in het kader van de accessoire van de maand. Als tevreden gebruiker […]

One-Two-Tree

Voordat ik mijn mooie stofjes durfde knippen eerst maar een oefenboompje gemaakt. Die is inmiddels tot een kussensloop verwerkt. De […]

L’s 12tree

Meedoen aan de QAL met de kit via Sugaridoo. Ben benieuwd naar het oefenen met doorquilten!

One two tree start

Alles ligt klaar voor One Two Tree QAL! Ik ben vooral benieuwd naar het werken met de linialen.

One two tree, let’s go!

Mijn stoffenpakket van Sugaridoo is al een tijdje binnen, maar nu het patroon voor de happy scrappy achterkant online staat, […]

Zwart wit shirt

Na de sportbroek ook eens uitgeprobeerd hoe ik ‘gewone’ kleding kan naaien met alleen een overlock-coverlock. En zie hier het […]

One Two TREE

Laat ons de afbeeldingen van jouw quiltproces zien! Doe mee aan de verloting en maak kans op fantastische prijzen, o.a. […]

Sportlegging

Nooit eerder overwogen om sportkleding te maken maar als je dan toch een Bernina L890 mag uitproberen dan ga je […]

Onderzetters

Ik vind het heerlijk om creatief bezig te zijn en nieuwe dingen uit te proberen. Besloten om het uitproberen van […]

Steekdesigner B790

Een tijd geleden mocht ik de Bernina 790 uitproberen en zoals ik al eerder op mijn instagrampagina aangaf. Ik weet […]

Plantenzakje

Onderaan in de reacties staat een link met een blog waar de stappen staan uitgelegd met foto’s. Ook staat er […]

Een leuke pet!

Een leuke pet is eigenlijk heel gemakkelijk om te maken! Het is bovendien een mooie reden om al die prachtige […]

Zomerse Bouclé & Chanel-Style!

Een paar weken geleden vond ik bij Driessenstoffen een ‘Cotton woven cobalt stof’ die mijn hart deed smelten. Ideaal voor […]